Provozním ředitelem agentury Better se stal Vojtěch Šmíd, roste i kreativní tým

Do čela agentury se postavil spolumajitel Martin Kupka, kreativní tým doplnili čtyři lidé.

Vojtěch Šmíd

Vojtěch Šmíd

Za chod brněnské marketingové agentury Better nově zodpovídá Vojtěch Šmíd, který nastupuje na pozici provozního ředitele. V marketingu se pohybuje od roku 2014 a za sebou má zkušenosti z pozice provozního a obchodního ředitele Obsahové agentury.

Na pozici výkonného ředitele přechází spolumajitel agentury Martin Kupka. „Uvědomil jsem si, že jsem nebyl v dostatečném detailu operativy a že se Better ubírá směrem, se kterým nesouzním. Chtěl jsem agenturu se silnou firemní kulturou, ale ta se v posledních letech začala vytrácet. Hledal jsem proto k sobě parťáka s podobným mindsetem a podařilo se,” říká Kupka ke Šmídově nástupu.

Better funguje od roku 2005, loňský rok 2022 byl podle Kupky ekonomicky nejúspěšnější. Mezi klienty čerstvě přivítala značky Stihl, PSN, Renfield a Oxybag. Tým Betteru čítá čtyři desítky specialistů a do 18. roku své existence vstupuje agentura i s dalšími posilami. Kreativní tým se rozrostl hned o několik členů.

Na rozvoj sociálních sítí klientů nově dohlíží Alex Štellmachová, která do Betteru přišla z agentury Triad a za sebou má z pozice social media brand managerky práci pro Pilsner Urquell nebo Burger King. Jako grafik přišel Igor Vojtenko, který s Betterem externě spolupracoval od roku 2018, zkušenosti má třeba s realizací expozičních stánků s milionovými rozpočty v Česku i v zahraničí. Tým copywriterů doplnila Anna Laštovičková, která zkušenosti s tvorbou textů sbírala v Národním divadle Brno nebo na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Jako account manager nastoupil Aleš Chatrný, který se do Betteru vrátil po necelém roce.