Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Provozním ředitelem Inspira se stal Olšanský

Mediální stratég Inspira Ben Olšanský povýšil, přebírá část kompetencí Martina Ježka.

Ben Olšanský

Ben Olšanský

Do funkce provozního ředitele digitální agentury Inspiro Solutions komunikační skupiny Kindred nastoupil Ben Olšanský. Ten v agentuře dosud působil jako seniorní digitální stratég. V nové pozici bude odpovídat za její interní fungování. Přebírá v tomto smyslu část kompetencí dosavadního CEO Martina Ježka, který se bude víc věnovat klientům. „Postupně ode mě postupně přebírá vedení vývoje a kvality služeb, oblast řízení efektivity, finance a další otázky interního fungování agentury,“ prohlašuje Ježek, jenž ve své funkci nadále zůstává, ale měl by mít díky novému rozdělení pravomocí větší prostor věnovat se současným klientům agentury, novým projektům a také kreativní tvorbě.

 Olšanský do Inspira nastoupil v říjnu 2010 jako mediální specialista. Během šesti let působení ve firmě se vypracoval na pozici senior digital strategist, kde poslední dva roky vedl analyticko-mediální oddělení. „V nové pozici se zaměřím na prohloubení spolupráce našich specialistů na sociální média, PR a digitál. Propojení těchto tří komunikačních disciplín se ukazuje jako klíčové pro úspěch integrovaných digitálních kampaní,“ tvrdí Olšanský.

Inspiro v současnosti zaměstnává 45 lidí.