Do funkce provozního ředitele digitální agentury Inspiro Solutions komunikační skupiny Kindred nastoupil Ben Olšanský. Ten v agentuře dosud působil jako seniorní digitální stratég. V nové pozici bude odpovídat za její interní fungování. Přebírá v tomto smyslu část kompetencí dosavadního CEO Martina Ježka, který se bude víc věnovat klientům. „Postupně ode mě postupně přebírá vedení vývoje a kvality služeb, oblast řízení efektivity, finance a další otázky interního fungování agentury,“ prohlašuje Ježek, jenž ve své funkci nadále zůstává, ale měl by mít díky novému rozdělení pravomocí větší prostor věnovat se současným klientům agentury, novým projektům a také kreativní tvorbě.
Olšanský do Inspira nastoupil v říjnu 2010 jako mediální specialista. Během šesti let působení ve firmě se vypracoval na pozici senior digital strategist, kde poslední dva roky vedl analyticko-mediální oddělení. „V nové pozici se zaměřím na prohloubení spolupráce našich specialistů na sociální média, PR a digitál. Propojení těchto tří komunikačních disciplín se ukazuje jako klíčové pro úspěch integrovaných digitálních kampaní,“ tvrdí Olšanský.
Inspiro v současnosti zaměstnává 45 lidí.