Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Proximity si připomíná 25 let na českém trhu

Dort k pětadvacetinám

Petr Šec krájí dort k pětadvacetinám své agentury

Reklamní agentura Proximity Prague si ve čtvrtek večer připomněla 25. výročí svého založení. Původně lokální direct marketingová agentura, působící od roku 1993 pod názvem Advis, postupně rozšiřovala své služby do celé oblasti integrovaného marketingu a za hranice Česka. V roce 1996 se stala součástí sítě BBDO Worldwide a od roku 1998 patří do sítě Proximity Network. Pod názvem Proximity Prague poskytuje své služby od roku 2001. S BBDO, která drží většinu, ji spoluvlastní Petr Šec, zakladatel a managing director. Executive directorem je David Sroka. V současné době agentura zaměstnává 35 lidí a využívá práce víc než 20 externistů.

Mezi současné největší klienty agentury patří Shell, Procter & Gamble a Český rozhlas. Proximity Prague také zastává roli regionální centrály pečující o klienty sítě Proximity ve středo- a východoevropském měřítku, zejména na poli digitální komunikace, CRM a podpory v místě prodeje.

„V prostředí reklamy se pohybuji od devadesátých let a za tu dobu se marketingová komunikace výrazně změnila,“ uvedl Petr Šec. „Jako stěžejní faktory pro úspěšnou existenci v budoucnu vnímám schopnost pružné adaptace, jak kapacitní, tak znalostní, a kompetenci v digitálním marketingu a strategickém poradenství.“