
Projekt Admergency agentury Proximity odstartoval 17. září
Komunikační agentura Proximity Prague spouští projekt Admergency, jímž chce pomáhat firmám postiženým pandemií. Agentura vybere každých 14 dnů jedno zadání od libovolné firmy a připraví pro ni koncepční řešení, a to bez nároku na honorář. “V tomto projektu náklady neřešíme, opravdu chceme pomoci,” ujišťuje šéf agentury David Sroka.
Obor, v němž firma působí, přitom není nějak omezený. Přednost ovšem budou mít firmy, na něž pandemie dopadá opravdu tvrdě – z oblasti hotelnictví, cestovního ruchu či kultury. Brief je možné zasílat přes formulář na Facebooku. Projekt odstartoval 17. září.
„Druhá vlna pandemie je tady. Firmy se nestihly otřepat ani z té první a už musí řešit nové problémy. Přitom někdy pomůže jednoduchý nápad,“ podotýká kreativní ředitel Proximity Prague Jakub Cabejšek.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
