Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Proximity spouští Admergency, kampaně zdarma

Každé dva týdny agentura slibuje grátis dodat řešení jedné firmě postižené koronakrizí.

Projekt Admergency agentury Proximity odstartoval 17. září

Projekt Admergency agentury Proximity odstartoval 17. září

Komunikační agentura Proximity Prague spouští projekt Admergency, jímž chce pomáhat firmám postiženým pandemií. Agentura vybere každých 14 dnů jedno zadání od libovolné firmy a připraví pro ni koncepční řešení, a to bez nároku na honorář. “V tomto projektu náklady neřešíme, opravdu chceme pomoci,” ujišťuje šéf agentury David Sroka.

Obor, v němž firma působí, přitom není nějak omezený. Přednost ovšem budou mít firmy, na něž pandemie dopadá opravdu tvrdě – z oblasti hotelnictví, cestovního ruchu či kultury. Brief je možné zasílat přes formulář na Facebooku. Projekt odstartoval 17. září.

„Druhá vlna pandemie je tady. Firmy se nestihly otřepat ani z té první a už musí řešit nové problémy. Přitom někdy pomůže jednoduchý nápad,“ podotýká kreativní ředitel Proximity Prague Jakub Cabejšek.