V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Průšová povýšila v Millward Brown

Z dosavadní šéfky české a slovenské pobočky je ředitelka regionu.

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Výzkumná firma Millward Brown si v regionu střední a východní Evropy vytváří nově dvě skupiny zemí, které budou navzájem spolupracovat. Kromě stávající skupiny, kterou tvoří trhy v Rusku, Ukrajině a Polsku a na jejichž fungování se nic nemění, vznikají další dvě skupiny trhů. První s názvem Central Europe zahrnuje Česko, Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko a jejím řízením byla od ledna pověřena Petra Průšová, která doposud vedla Millward Brown v Česku a na Slovensku. Druhá skupina Eastern Europe zahrnuje Bulharsko, Rumunsko a Srbsko.

Millward Brown, součást společnosti Kantar, patřící do nadnárodní komunikační skupiny WPP, má ve střední Evropě „velké plány“, rozvinout byznys.