Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Průšová povýšila v Millward Brown

Z dosavadní šéfky české a slovenské pobočky je ředitelka regionu.

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Petra Průšová. Foto: Millward Brown

Výzkumná firma Millward Brown si v regionu střední a východní Evropy vytváří nově dvě skupiny zemí, které budou navzájem spolupracovat. Kromě stávající skupiny, kterou tvoří trhy v Rusku, Ukrajině a Polsku a na jejichž fungování se nic nemění, vznikají další dvě skupiny trhů. První s názvem Central Europe zahrnuje Česko, Slovensko, Maďarsko a Chorvatsko a jejím řízením byla od ledna pověřena Petra Průšová, která doposud vedla Millward Brown v Česku a na Slovensku. Druhá skupina Eastern Europe zahrnuje Bulharsko, Rumunsko a Srbsko.

Millward Brown, součást společnosti Kantar, patřící do nadnárodní komunikační skupiny WPP, má ve střední Evropě „velké plány“, rozvinout byznys.