Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Průzkum: nejvíc vadí televizní reklama a ta před klipy na YouTube, nejmíň v tisku

Za nejotravnější formu reklamy považují Češi tu v televizi, dál spoty před videem na YouTube. Nejmíň jim naopak vadí inzeráty v novinách a časopisech, ve venkovních vitrínách a na billboardech. Zjistil to srpnový výzkum agentury STEM/MARK pro Telefóniku, která jeho prostřednictvím primárně chtěla zjistit postoje příjemců reklamy do mobilů, formou SMS.

Výzkum dál ukázal, že

  • jen zhruba třetina lidí si vybavuje, že jim za poslední čtvrt rok přišla nějaká reklamní SMS, konkrétní obsah si vybaví pětina
  • reakci na reklamní SMS si vybavuje jen 5 % příjemců
  • necelá polovina (42 %) těch, kteří od O2 obdrželi reklamní SMS, je čte celé
  • zhruba třem čtvrtinám (74 %) zákazníků O2 reklamní SMS nevadí, čtvrtina (27 %) vnímá taková reklamní sdělení jako zajímavá