V soutěži mezinárodního reklamního festivalu v Cannes byla udělena první cena českým barvám. Díky kampani Touching Masterpieces (česky Dotýkání se mistrovských děl) pro společnost Neurodigital Technologies a Nadaci Leontinka dostala agentura Geometry Global bronz, a to v kategorii Health & Wellnes, která je letos v Cannes nová, v podkategorii Use of Technology. Porota konkrétně ocenila využití hmatových rukavic, jimiž agentura v kampani zpřístupnila nevidomým sochy. Kampaň minulý týden v Česku vévodila výročním cenám za PR.

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Dvanáct dílů z Moravy