V soutěži mezinárodního reklamního festivalu v Cannes byla udělena první cena českým barvám. Díky kampani Touching Masterpieces (česky Dotýkání se mistrovských děl) pro společnost Neurodigital Technologies a Nadaci Leontinka dostala agentura Geometry Global bronz, a to v kategorii Health & Wellnes, která je letos v Cannes nová, v podkategorii Use of Technology. Porota konkrétně ocenila využití hmatových rukavic, jimiž agentura v kampani zpřístupnila nevidomým sochy. Kampaň minulý týden v Česku vévodila výročním cenám za PR.

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku