Televizní debatu s prezidentskými kandidáty Karlem Schwarzenbergem a Milošem Zemanem, kteří postoupili do druhého kola volby, vidělo ve čtvrtek v České televizi v průměru 1,32 milionu diváků starších 15 let. Duel se stal ve čtvrtek nejsledovanějším pořadem na českých televizích po 20. hodině.
Prezidentskou debatu všech devíti kandidátů v ČT před prvním kolem volby 10. ledna sledovalo 1,7 milionu lidí. Předtím vysílané debaty Jana Fischera a Miloše Zemana na komerčních stanicích Prima Family a Nova vidělo 944 tisíc, respektive 636 tisíc diváků.
Prezidentský duel od 20.00 na ČT1 dosáhl ve čtvrtek podílu na sledovanosti 32 %. „Alespoň tři minuty duelu kontinuálně vidělo 2,35 milionu diváků starších 15 let. Na ČT24 se přenos vysílal kvůli hlasování Sněmovny o nedůvěře vládě až od 20.36 a průměrná sledovanost zde byla 173 tisíc v cílové skupině lidí starších 15 let při podílu na publiku 4,2 procenta. Vzhledem k rozdílné délce vysílání nemůžeme výkony obou kanálů sčítat,“ uvedla mluvčí ČT Michaela Fričová.
Prezidentský duel se stal čtvrtečním nejsledovanějším pořadem České televize a celkově se letos zařadil na druhé místo hned za čtvrteční Televizní noviny na Nově.
Dnes další duel na Primě
Ve druhém duelu na televizní obrazovce se dnes oba finalisté prezidentské volby sejdou ve vysílání komerční Primy, která jejich střet prezentuje jako „zábavní pořad Prezidentský duel - finále“.
Příští týden je čekají ještě diskuse na Radiožurnálu (už podruhé), na Nově a opět v České televizi.