Časopis Reportér šéfredaktora a vydavatele Roberta Čásenského prodal prvního, zářijového čísla přes 32.000 výtisků. Z toho 23.000 bylo vydání, které odebrali strategičtí partneři, necelých 9.000 kusů činil stánkový prodej a předplatné. Čásenský to dnes řekl na konferenci Forum Media.
Tzv. partnerská vydání jsou části tištěného nákladu Reportéra, které vydavatel přímo prodává předem nasmlouvaným firmám - ve větším množství, ale za nižší cenu. Každý z partnerů přitom má uvnitř vydání čtyři strany pro svá marketingová sdělení. „Dáváme to za velmi nízkou cenu. Pro ně je benefit, že mají pro své zákazníky dobré a kvalitní čtení, a ještě způsob, jak je oslovit, pro nás je přínos, že jsme schopni inzertním klientům a agenturám od počátku garantovat výši [udaného] nákladu. Myslíme si, že je to oboustranně výhodná koexistence,“ popsal šéfredaktor.
Minimální počet kusů pro to, aby se Reportér domluvil s firmou na takovém odběru, je přitom podle Čásenského 2.500, tisknout mutaci s nižším počtem výtisků se to už nevyplácí. Partneři jsou momentálně čtyři - Le Premier, Fincentrum, Travel Service prostřednictvím značky Smart Wings a Česká spořitelna prostřednictvím značky Erste Premier. „Jednáme s pátým. I proto jsme si stanovili minimální hranici, kdy to má ekonomicky smysl,“ řekl vydavatel.