V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Pták Benu bere zákazníky lékáren pod svá křídla

Síť lékáren uvádí první kampaň od Hammer Agency, trojrozměrného ptáka vytvořila UPP.

Lékárenská síť v Česku spouští reklamní kampaň s mytologickým ptákem Benu, od něhož si vzal vypůjčila jméno a který je už od počátku součástí loga firmy. Motto Pod našimi křídly vystihuje myšlenku i klíčové cíle, tedy poskytovat nadstandardní služby, jako kontrolu lékových interakcí či preventivní programy. „Mytologický pták Benu a symbolika jeho ochranných křídel představují v nové kampani péči, s jakou se naši odborníci starají o zákazníky. Naším cílem je stát se jejich celoživotním partnerem v péči o zdraví, především v oblasti prevence,“ uvedla marketingová manažerka Benu Ivana Stará.

Kampaň navrhla kreativní agentura Hammer Agency, s níž lékárenský řetězec spolupracuje od letošního července. Jde o první jejich společný projekt. O ztvárnění mytologického ptáka v televizních spotech se postarala agentura UPP. Nejprve bylo třeba vyrobit 3D model, který se postupně rozpohyboval a dobarvoval. Režie reklamních videí se ujal Juraj Janiš, hlas ve spotech patří Andree Elsnerové.  

Současně s hlavním televizním spotem lékárna spouští i kratší produktové spoty. Aktuální televizní kampaň běží na všech stanicích skupiny Nova a kanálech Media Clubu, součástí jsou i reklamy na YouTube, Facebooku, Googlu a na Seznamu. Další fází pak budou tematické spoty, které budou zařazeny do vysílání v dalším roce.

Benu: Pod našimi křídly (Hammer Agency)

Benu: Pod našimi křídly (Hammer Agency)

Pod našimi křídly

  • Značka: Benu
  • Klient: Benu
  • Kreativní agentura: Hammer Agency
  • Produkce: UPP
  • Režie: Juraj Janiš
  • Hlas: Andrea Elsnerová
  • Mediamix: televize, online, tisk

Jak kampaň hodnotí Reklamní katovna

Mytologický pták bdí nad zdravím občanů v lékárensky sterilním spotu, proč ne. Ale jestli někdy přijdu s klukem do lékárny Benu a magistra nevyskočí zpoza pultu a nepřiklekne před nás na bobek, vznáším stížnost!
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Na první pohled vidím, že to dítě není vůbec nemocné, potřebovalo by spíše na zadek, stejně jako režisér.
Pavel Jechort

Asi by to klidně mohl být jen dvacítka spot. A zrychlit začátek. Ale je to dobrý, správný. Rozumím sdělení a slyším na něj.
Petr Kašpar (Cognito)

Zelený Fénix vysvětluje, že neprodávají léky. Mají pravdu, prodávají potravinové doplňky, homeopatika a pořádnou porci nudy.
Vilém Rubeš

Míla KneprKlišé. Klišé. Klišé. Zelený Fénix z toho odlišující se kus reklamy neudělá.
Míla Knepr (Silver Pack)

Chlapeček má horečku a na obloze vidí mýtického ptáka Benu, maminka pochopitelně znervózní a odvede ho do nejbližší lékárny, kde mu odborně změří teplotu, to dává smysl?
Petr Václavík (2Fresh)

Čtěte verdikty daného týdne