Komunikační agentura Publicis Prague a mediální agentura ZenithOptimedia, které jsou součástí komunikační skupiny Publicis One, vytvořily charirativní facebookovou kampaň pro neziskovou organizaci Animal Eye, deklarující zájem o důslednější prosazování práv a zájmů zvířat, především těch v zájmovém chovu. V rámci této kampaně věnují za každou selfie fotku s domácím mazlíčkem, umístěnou na facebookové stránky Publicisu nebo zaslanou mailem, organizaci Animal Eye 100 Kč.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Rozjíždí se Michaelův mashup
Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Jediná jarní novinka stanice
TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Střídá Jana Nevyhoštěného
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Nejobsazenější z pěti kategorií
Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství

Přibyly i filmy zdarma