Komunikační agentura Publicis Prague a mediální agentura ZenithOptimedia, které jsou součástí komunikační skupiny Publicis One, vytvořily charirativní facebookovou kampaň pro neziskovou organizaci Animal Eye, deklarující zájem o důslednější prosazování práv a zájmů zvířat, především těch v zájmovém chovu. V rámci této kampaně věnují za každou selfie fotku s domácím mazlíčkem, umístěnou na facebookové stránky Publicisu nebo zaslanou mailem, organizaci Animal Eye 100 Kč.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli