Publicis Groupe obhájila nákup a plánování médií pro Notino

Prodejce kosmetiky prodlužuje kontrakt s agenturou, se kterou spolupracuje od roku 2018.

Notino

Notino oslovuje přes 24 milionů zákazníků po celé Evropě

Evropská jednička v prodeji parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybrala Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt se svým stávajícím partnerem, s nímž spolupracuje od roku 2018.

Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech. Ve spolupráci se svými lokálními pobočkami bude Publicis z Prahy řídit kampaně ve 14 zemích, mimo jiné v Česku, Polsku, Itálii, Rumunsku, Maďarsku, Řecku, Bulharsku a Chorvatsku. Klientský servis bude na straně agentury zajišťovat stávající konzultantský tým pod vedením business directora Martina Požárka.

„Díky využití dat a automatizovaného reportingu budeme dále posouvat efektivitu kampaní,“ říká Požárek a zmiňuje na míru vytvořený dashboard. „Publicis má pokročilé datové metriky, díky kterým můžeme být efektivnější a lépe cílit na zákazníky ve sledovaných zemích,“ dodává Michal Žarnikov, head of marketing specialists & media Notina.

Sdílejte