
Notino oslovuje přes 24 milionů zákazníků po celé Evropě
Evropská jednička v prodeji parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybrala Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt se svým stávajícím partnerem, s nímž spolupracuje od roku 2018.
Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech. Ve spolupráci se svými lokálními pobočkami bude Publicis z Prahy řídit kampaně ve 14 zemích, mimo jiné v Česku, Polsku, Itálii, Rumunsku, Maďarsku, Řecku, Bulharsku a Chorvatsku. Klientský servis bude na straně agentury zajišťovat stávající konzultantský tým pod vedením business directora Martina Požárka.
„Díky využití dat a automatizovaného reportingu budeme dále posouvat efektivitu kampaní,“ říká Požárek a zmiňuje na míru vytvořený dashboard. „Publicis má pokročilé datové metriky, díky kterým můžeme být efektivnější a lépe cílit na zákazníky ve sledovaných zemích,“ dodává Michal Žarnikov, head of marketing specialists & media Notina.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
