Skupina Publicis obhájila práci pro Nestlé v Česku

Tuzemská pobočka potravinářského koncernu Nestlé prodlužuje spolupráci s komunikační skupinou Publicis v oblasti mediální strategie, plánování a nákupu médií. V tendru vypsaném Nestlé v půli letoška zvítězila agentura Blue 449 ze skupiny Publicis. Spolupráce klienta se skupinou trvá šest let.

„Při tendru dokázal Publicis díky spolupráci různých agentur skupiny využít veškeré know-how nejen v oblasti mediálního plánování, ale i práce s daty či možné spolupráce s e-retailery,“ uvedl Petr Solař, manažer pro mediální a agenturní služby v Nestlé Česko a Slovensko. „Naši zákazníci jsou stále náročnější. Mění své zvyky, konzumaci médií, způsob nakupování. Vnímáme potřebu transformovat se, abychom pro ně byli stále relevantní,“ nastínil Torben Emborg, generální ředitel zdejší pobočky Nestlé.

„Pro Nestlé jsme připravili komplexní komunikační strategii postavenou na datech a ekonometrických modelech, která značce přináší ucelené řešení orientované na obchodní výsledky,“ říká Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe pro střední Evropu.