Publicis One slučuje obchod svých mediálek

Jednotný obchodní tým agentur Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry řídí Petr Lágner.

Petr Lágner

Petr Lágner

Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Do této divize přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, StarcomSpark Foundry.

Obchodním ředitelem PMX byl jmenován Petr Lágner, od roku 2013 obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449, předtím obchodní ředitel fotbanky Profimedia.cz, v minulosti i ředitel nákupu mediálky Starcom MediaVest Group (nyní Starcom). „Sloučení obchodních oddělení pod značku PMX přispěje k větší efektivnosti a vzájemné provázanosti celého nákupního týmu v rámci skupiny Publicis One a povede k lepšímu využití kapacit a know-how ve prospěch našich klientů,“ věří Lágner.

PMX je globální brand, který v rámci Publicisu funguje delší dobu, nyní ho skupina zavádí i v Česku.