Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Do této divize přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry.
Obchodním ředitelem PMX byl jmenován Petr Lágner, od roku 2013 obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449, předtím obchodní ředitel fotbanky Profimedia.cz, v minulosti i ředitel nákupu mediálky Starcom MediaVest Group (nyní Starcom). „Sloučení obchodních oddělení pod značku PMX přispěje k větší efektivnosti a vzájemné provázanosti celého nákupního týmu v rámci skupiny Publicis One a povede k lepšímu využití kapacit a know-how ve prospěch našich klientů,“ věří Lágner.
PMX je globální brand, který v rámci Publicisu funguje delší dobu, nyní ho skupina zavádí i v Česku.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
