Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Publicis One slučuje obchod svých mediálek

Jednotný obchodní tým agentur Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry řídí Petr Lágner.

Petr Lágner

Petr Lágner

Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Do této divize přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry.

Obchodním ředitelem PMX byl jmenován Petr Lágner, od roku 2013 obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449, předtím obchodní ředitel fotbanky Profimedia.cz, v minulosti i ředitel nákupu mediálky Starcom MediaVest Group (nyní Starcom). „Sloučení obchodních oddělení pod značku PMX přispěje k větší efektivnosti a vzájemné provázanosti celého nákupního týmu v rámci skupiny Publicis One a povede k lepšímu využití kapacit a know-how ve prospěch našich klientů,“ věří Lágner.

PMX je globální brand, který v rámci Publicisu funguje delší dobu, nyní ho skupina zavádí i v Česku.