Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Připomeňte si na Twitteru či Instagramu.

Publicis One uvádí agenturu na data Ninah

Spojená výzkumná oddělení dvou mediálních agentur Publicisu vede Michal Šeda.

Michal Šeda

Michal Šeda

V komunikační skupině Publicis One působí v Praze od dubna agentura Ninah. Vzniká sloučením výzkumných oddělení mediálních agentur Publicisu Starcom Mediavest a Zenith. Chce poskytovat klientům nástroje v oblasti marketingových analytických služeb, správy dat, ekonometrického a atribučního modelování. Osmičlenný tým české kanceláře agentury Ninah vede Michal Šeda, který doposud zastával pozici ředitele výzkumu v Zenithu.

Agentura Ninah zohledňuje fakt, že pro marketingový úspěch jsou stále důležitější data, a označuje se za agenturu pro marketingové poradenství vycházející z objektivních skutečností. Rozhodujícím faktorem je zde kombinace výsledků z oborů analýzy dat a výzkumu ve formě připisování a pokročilého modelování návratnosti investic.

„Pokud chce klient zvýšit svůj marketingový úspěch prostřednictvím inteligentního využívání dat, musí pochopit, jaká data potřebuje a jak je může využít,“ říká Michal Šeda a dodává: „Příliš mnoho zadavatelů reklamy se bohužel stále omezuje na pouhý sběr dat. Jakožto globální agentura zabývající se poradenstvím, pomáháme našim klientům vidět záležitost jako celek a přinášíme jim pochopení situace, které má přímý vliv na úspěch jejich podnikání.“

„Data hrají čím dál tím větší roli při plánování a vyhodnocování mediálních kampaní a při tvorbě cílené kreativy na základě dat pro vybrané cílové skupiny. Proto jsem rád, že jsme letos mohli v rámci Publicis One také v Praze odstartovat působení agentury Ninah, která se bude specializovat na sofistikované metody práce s daty,“ říká Tomáš Varga, CEO skupiny komunikačních agentur Publicis One, a dodává: „Jsem přesvědčen, že kolegové z Ninah budou dalším přínosem pro naše klienty, kterým poskytujeme kompletní marketingové řešení.“