V komunikační skupině Publicis One působí v Praze od dubna agentura Ninah. Vzniká sloučením výzkumných oddělení mediálních agentur Publicisu Starcom Mediavest a Zenith. Chce poskytovat klientům nástroje v oblasti marketingových analytických služeb, správy dat, ekonometrického a atribučního modelování. Osmičlenný tým české kanceláře agentury Ninah vede Michal Šeda, který doposud zastával pozici ředitele výzkumu v Zenithu.
Agentura Ninah zohledňuje fakt, že pro marketingový úspěch jsou stále důležitější data, a označuje se za agenturu pro marketingové poradenství vycházející z objektivních skutečností. Rozhodujícím faktorem je zde kombinace výsledků z oborů analýzy dat a výzkumu ve formě připisování a pokročilého modelování návratnosti investic.
„Pokud chce klient zvýšit svůj marketingový úspěch prostřednictvím inteligentního využívání dat, musí pochopit, jaká data potřebuje a jak je může využít,“ říká Michal Šeda a dodává: „Příliš mnoho zadavatelů reklamy se bohužel stále omezuje na pouhý sběr dat. Jakožto globální agentura zabývající se poradenstvím, pomáháme našim klientům vidět záležitost jako celek a přinášíme jim pochopení situace, které má přímý vliv na úspěch jejich podnikání.“
„Data hrají čím dál tím větší roli při plánování a vyhodnocování mediálních kampaní a při tvorbě cílené kreativy na základě dat pro vybrané cílové skupiny. Proto jsem rád, že jsme letos mohli v rámci Publicis One také v Praze odstartovat působení agentury Ninah, která se bude specializovat na sofistikované metody práce s daty,“ říká Tomáš Varga, CEO skupiny komunikačních agentur Publicis One, a dodává: „Jsem přesvědčen, že kolegové z Ninah budou dalším přínosem pro naše klienty, kterým poskytujeme kompletní marketingové řešení.“

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
