V Česku začne působit PR agentura MSL, z agenturní skupiny Publicis, zastoupené v Česku agenturami pod hlavičkou Publicis One. Skupina označuje svou jednotku MSL jako největší PR agenturu v Evropě. V Česku Publicis pod název MSL soustředí svůj kompletní místní PR tým.
Tady chce - v reakci na aktuální nízkou míru nezaměstnanosti - zvedat především téma employer brandingu. „K obchodním výzvám svých klientů přistupujeme vždy komplexně. Také proto budeme v nadcházejícím období otevírat diskusi ke klíčovým tématům podnikání v Česku,“ uvádělo se v pozvánce na tiskovou konferenci na středu 29. listopadu, kdy se místní kancelář MSL představila oficiálně, součástí toho byla právě debata o zaměstnanecké komunikaci. Dalšími tématy, které MSL hodlá zohledňovat, jsou milleniálové, influenceři a umělá inteligence.
Jako chairman MSL pro region Evropy, Blízkého východu a Afriky působí Peter Steere ze Švédska. Ředitelem MSL pro Česko bude Michal Procházka, který šest let působil jako account manager agentury Cook Communications. Působit bude pod vedením Sebastiana Hejnowského, ředitele MSL pro střední a východní Evropu, a reportovat bude Tomáši Vargovi, řediteli skupiny Publicis One v Česku. MSL má po světe celkem 3.100 zaměstnanců ve víc než 110 kancelářích.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
