Publicis zajistí celý digitální marketing pro Arval

Práce pro nového klienta zahrne nákup médií, správu online kampaní, analytiku i kreativu.

Arval

Arval spadá do skupiny BNP Paribas

Komunikační skupina Publicis Groupe zvítězila ve výběrovém řízení na správu digitálních aktivit poskytovatele operativního leasingu Arval CZ, který je součástí jedné z největších evropských bankovních skupin BNP Paribas. Novému klientovi zajistí komplexní marketingové služby zaměřené na podporu prodeje nových vozů. Ty zahrnou nákup médií, přípravu a správu online kampaní, analytiku i kreativu.

„Na základě průzkumu trhu jsme identifikovali nutnost navýšení nejen povědomí o značce, ale také produktu. Rozhodli jsme se tedy jít novým směrem s novou agenturou,“ uvedl Marek Šebest, head of development & marketing v Arvalu. „V Česku není operativní leasing stále tak populární jako v zahraničí. Pořád tady přetrvává přesvědčení, že všechno musíme vlastnit, a to platí jak pro byty, tak pro auta. Proto pro nás bude strategickou výzvou tento názor změnit a přesvědčit spotřebitele, že operativní leasing pro ně může být tím správným řešením,“ přibližuje Adam Hrivňák, strategic planner Publicis Groupe.