Pražská digitální agentura Pudeto, která od roku 2019 řídí digitální propagaci oficiálního e-shopu značky Bohemia Sekt Osobní vinotéka, převezme od ledna 2023 pod svojí správu také výkonnostní kampaně na sociálních sítích i ostatních značek patřících pod Bohemia Sekt, nejznámějšího českého výrobce šumivých vín - Bohemia Sekt, Freixenet, Habánské sklepy, I Heart Wines, Mionetto a Víno Mikulov. Organickou komunikaci zmíněných značek bude Bohemia Sekt tvořit interně.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval