Půjčovna kol Rekola využívá chatbota, o růžové kolo si stačí napsat

Rekola

Rekola

Česká firma na půjčování kol Rekola rozšířila nabídku způsobů, jak si její růžové kolo zapůjčit. Kromě stávající možnosti přes web nebo mobilní aplikaci nyní mohou uživatelé využít i  chatbota v komunikátoru Messenger, který jim pomůže vyřídit potřebné a zodpoví i základní otázky. 

Po zapnutí chatbota má každý uživatel na výběr z několika otázek, které mu může položit. Díky nim se dozví vše, co o službě potřebuje vědět, například kolik půjčení kola stojí, jak celý koncept funguje a jak má postupovat. Zkušenější uživatel může rovnou zvolit větu Půjčit kolo, po níž ho bot vyzve k propojení s jeho účtem. Tím se zajistí, že se za půjčovné vždy odečte platba z příslušného účtu. Chatbot dokáže kolo jak odemknout, tak si ho i po ukončení jízdy najít pomocí sdílení polohy. Uživatelům tak stačí s ním jen komunikovat. Automaticky generované zprávy navíc oživují tématické gify.

Pro méně komunikativní uživatele je stále k dispozici aplikace Rekola, dostupná pro Android a iOS.