Sportovní značka Puma si ve výběrovém řízení v Česku loni na podzim vybrala agenturu Bison & Rose. Ta bude mít na starosti komunikaci pro kategorii run/train a lifestyle, která zahrne produktovou komunikaci, komplexní media relations, krizovou komunikaci a influencer marketing. Spolupráce začíná v lednu 2022 a bude ji zajišťovat agenturní tým Veroniky Deckerové v čele s Lucií Fialíkovou.
„Hledali jsme agenturu, která bude rozumět našim hodnotám, historii a dědictví značky a zároveň bude přicházet s inovativními nápady a aktivně vyhledávat PR příležitosti ve stávajících i nových oblastech,“ uvedla Katarzyna Weslawowicz, head of marketing Puma Eastern Europe.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
