
Denisa Juna, majitelka a ředitelka komunikační agentury Pyxis
Český módní vyhledávač Glami si pro komunikaci vybral PR agenturu Pyxis. Má pomoci s prohloubením vztahů a profilací specialistů v médiích.
Přednímu poskytovateli e-shopových řešení Shoptet pak pomáhá se spuštěním PR kampaně, dlouhodobým udržováním vztahů s médii a nákupem inzertního prostoru v Maďarsku. „S Shoptetem nastavujeme procesy a ladíme strategii od počátku roku 2021. Připravujeme se tak na začátek aktivního vztahu s médii, který spouštíme začátkem září. V Česku je Shoptet lídrem na trhu v oblasti e-shopových řešení, což je samozřejmě znát i na komunikaci značky u nás. Naším cílem bude se tomuto postavení přiblížit i v Maďarsku, což má na starosti tamější tým Pyxis,“ komentuje rozrůstající se portfolio agentury její majitelka a ředitelka Denisa Juna.
PR agenturu založila a vede ze Švýcarska, k dispozici má tým složený z account manažerů a PR specialistů žijících v Praze, Plzni, také v Budapešti, v Řecku či na Bali. Agentura tak už několik let funguje na dálku, s cílem pomáhat tuzemským firmám s organickým dosahem jak v Česku, tak i v zahraničních médiích. Pyxis momentálně působí na 15 evropských trzích a spolupracuje s víc než 55 specialisty v oboru.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
