
Šéfem slovenského digitálního studia GoodRequest je Tomáš Lodňan
Mediální vztahy a komunikaci v českém veřejném prostoru pro slovenské digitální studio GoodRequest nově zajišťuje agentura Pyxis. Ta s novým klientem spolupracuje od začátku května. Kromě klasického PR se postará i o některé aktivity v digitálním světě.
„Vizí GoodRequest je mimo jiné tvořit smysluplný a zodpovědný digitální svět, což je něco, s čím se i u nás v agentuře ztotožňujeme,“ uvedla šéfka Pyxis Denisa Juna. „Partnerům z GoodRequest chceme pomoci značku etablovat na českém trhu,“ dodala. Slovenské studio tak přibylo ke klientům agentury, kterými už jsou Glami, Eset nebo Fitshaker.
„Společně plánujeme rozvíjet naše mediální vztahy a publicitu, zároveň se budeme soustředit na působení v onlinu a oborových eventech,“ řekl Tomáš Lodňan, šéf GoodRequest. Studio má stočlenný tým a funguje 10 let, vyvinulo mobilní aplikaci pro Tatra banku či komplexní digitální řešení platformy pro online cvičení Fitshaker.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka
