Queens si na digitální marketing bere Marketup

Výkonnostní kampaně zajišťuje agentura v Česku, na Slovensku, v Německu a v Británii. 

Queens. Ilustrační foto: Jonáš Hájek

Queens. Ilustrační foto: Jonáš Hájek

Český obchod s teniskami a streetwearem Queens má nového partnera na digitální marketing. Všechny online kampaně mu nově spravuje česká agentura Marketup. Spolupráci obou firem odstartovala v září velká brandová kampaň Streetwear po našem.

Na začátku spolupráce bylo hlavním úkolem nové agentury rychle zareagovat na současnou situaci na trhu, optimalizovat výkonnostní kampaně a správně nastavit rozpočty. Výkonnostní kampaně pro Queens zajišťuje Marketup nejen na českém a slovenském trhu, ale také v Německu a Velké Británii. 

„Spojení s Marketupem nám pomohlo výrazně zefektivnit investice do digitální reklamy,” říká Lukáš Rýdl, marketingový ředitel Queensu, k výkonnostním kampaním. „Se stejným rozpočtem teď dosahujeme několikanásobně lepších výsledků. Díky tomu se můžeme soustředit na strategické věci a naplno rozjet brandové aktivity,” doplňuje Rýdl.

Tržby z výkonnostních kampaní Queensu po prvních třech měsících spolupráce výrazně vzrostly i navzdory pandemii covidu. Na českém trhu to bylo o 15 % při snížení podílu nákladů na obratu (PNO) o 31 %. Do konce listopadu také běžela zmíněná brandová kampaň s influencery Queensu Karlem a Annet X v hlavní roli. „Značka Queens je v Česku a na Slovensku dobře etablovaná, v Německu a Velké Británii je ale její velkou konkurencí například Zalando. I přesto se nám konkrétně v Německu podařilo meziročně zvýšit obrat o 180 % za současného poklesu PNO a nárůstu průměrné hodnoty objednávky. Kampaně se chystáme dále rozšiřovat a pokrýt tak poptávku během Black Friday a Vánoc,“ říká Vladimír Spurný, senior project manager & digital strategist, který tým pro Queens v agentuře vede.

Prodejce Queens je na českém trhu sedmnáctý rok. Loni prodal tenisky a oblečení za 238 milionů Kč a jeho obrat se meziročně zvýšil o 25 %. Ze tří čtvrtin se na tržbách podíleli čeští zákazníci, zbytek objednávek putoval do zahraničí. S novou agenturou se v nadcházejícím roce společně plánuje zaměřit na posílení akvizice na zahraničních trzích.