
Queens. Ilustrační foto: Jonáš Hájek
Český obchod s teniskami a streetwearem Queens má nového partnera na digitální marketing. Všechny online kampaně mu nově spravuje česká agentura Marketup. Spolupráci obou firem odstartovala v září velká brandová kampaň Streetwear po našem.
Na začátku spolupráce bylo hlavním úkolem nové agentury rychle zareagovat na současnou situaci na trhu, optimalizovat výkonnostní kampaně a správně nastavit rozpočty. Výkonnostní kampaně pro Queens zajišťuje Marketup nejen na českém a slovenském trhu, ale také v Německu a Velké Británii.
„Spojení s Marketupem nám pomohlo výrazně zefektivnit investice do digitální reklamy,” říká Lukáš Rýdl, marketingový ředitel Queensu, k výkonnostním kampaním. „Se stejným rozpočtem teď dosahujeme několikanásobně lepších výsledků. Díky tomu se můžeme soustředit na strategické věci a naplno rozjet brandové aktivity,” doplňuje Rýdl.
Tržby z výkonnostních kampaní Queensu po prvních třech měsících spolupráce výrazně vzrostly i navzdory pandemii covidu. Na českém trhu to bylo o 15 % při snížení podílu nákladů na obratu (PNO) o 31 %. Do konce listopadu také běžela zmíněná brandová kampaň s influencery Queensu Karlem a Annet X v hlavní roli. „Značka Queens je v Česku a na Slovensku dobře etablovaná, v Německu a Velké Británii je ale její velkou konkurencí například Zalando. I přesto se nám konkrétně v Německu podařilo meziročně zvýšit obrat o 180 % za současného poklesu PNO a nárůstu průměrné hodnoty objednávky. Kampaně se chystáme dále rozšiřovat a pokrýt tak poptávku během Black Friday a Vánoc,“ říká Vladimír Spurný, senior project manager & digital strategist, který tým pro Queens v agentuře vede.
Prodejce Queens je na českém trhu sedmnáctý rok. Loni prodal tenisky a oblečení za 238 milionů Kč a jeho obrat se meziročně zvýšil o 25 %. Ze tří čtvrtin se na tržbách podíleli čeští zákazníci, zbytek objednávek putoval do zahraničí. S novou agenturou se v nadcházejícím roce společně plánuje zaměřit na posílení akvizice na zahraničních trzích.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
