Prodejce programatické reklamy R2B2 ve spolupráci s digitální nákupní platformou Adform přichází s novým programatickým reklamním formátem. Nazývá ho outstream a je založený na videu. Formát se chová tak, že se objeví až při skrolování stránkou, přehraje video a pak se přehrávač zavře.
Nový formát má vnést videoreklamu na webu i tam, kde se nemůže navázat na obsahová videa, tedy do psaných článků. „Vycházíme s ním vstříc stále rostoucí poptávce po reklamních videoformátech na našem trhu,“ říká Stanislav Mottl, manažer R2B2.
Novinka se už používá na webech Mafry (jde o bulvární Expres.cz) a televize Prima. „Videoreklama je dlouhodobě na vzestupu a poptávka roste aktuálně rychleji než nabídka obsahu,“ vysvětluje Daniel Grunt z Primy.
Uživatel má možnost reklamu kdykoli přeskočit. Inzerent může do pozice nasadit stejné spoty jako do prerollů (reklamy před obsahovým videem).