Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Rádia Lagardere přeskládala obchodní a marketingový tým

Petr Uchytil, ředitel nejen marketingu RRM, ale nově také celé skupiny Lagardere. Foto: Martina Votrubová

Petr Uchytil, ředitel nejen marketingu RRM, ale nově také celé skupiny Lagardere. Foto: Martina Votrubová

Provozovatel rádií Frekvence 1 či Evropa 2 a majitel nejsilnější obchodního zastupitelství na trhu Regie Radio Music, koncern Lagardere přeorganizoval své marketingové služby a vytvořil dvě nové pozice. Ty jsou součástí týmu výkonného ředitele Miroslava Hrnka.

  • Dosavadní šéf online projektů (aplikace Youradio, RadioMetrics) Lubor Zoufal se stal ředitelem strategického rozvoje. Spolu s prezidentem skupiny Michelem Fleischmannem oznámili před rokem a půl, že Lagardere nasměřoval většinu svých investic do digitálních projektů.
  • Ředitelem strategického marketingu Lagardere je od února Petr Uchytil, dosavadní marketingový ředitel Regie Radio Music.
Lubor Zoufal (vlevo) a Pavel Renčín

Lubor Zoufal (vlevo) a Pavel Renčín

Úsek marketingové komunikace značek Lagardere, který řídí Pavel Renčín, se nově rozroste o divizi Creative Sales. Jejím cílem bude nabídnout klientům marketingové projekty založené na nestandardních způsobech komunikace v rádiích a na internetu. Do tohoto úseku je nově začleněná i eventová divize No Limits.

Cílem nového uspořádání je efektivní rozvoj nových služeb pro klienty, oznámila firma.