Radim Stezka je nový head of brand Footshopu

Marketingové a obchodní strategie značky se ujal dlouholetý ředitel marketingu v Queens.

Radim Stezka

Radim Stezka

Tým pro značku a sociální sítě prodejce tenisek Footshop nově vede Radim Stezka. Dostal na starost marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí (jde celkem o 17 zemí). Jeho hlavním úkolem bude posílit pozici značky, rozvíjet talenty ve firmě a upevnit vztahy s dodavateli brandovými kampaněmi a projekty.

Předchozí zkušenosti v oblasti marketingu nasbíral Stezka zejména při 13 let trvajícím působení pro značce Queens, kde několik let zastával pozici marketing & brand director. Svého konkurenta Queens loni Footshop koupil. Později se Stezka staral o business development českých značek Vasky a Bagind pod hlavičkou marketingové agentury Inhubo.

Pozice head of brand nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, o agendu se dočasně starala nynější marketingová ředitelka Adriana Jurdová, v minulosti ji zastával Martin Paukrt, který od loňska řídí marketing startupu Driveto.