Vzkříšená informační rozhlasová stanice Zet mediálního konglomerátu Czech Media Invest kolem Daniela Křetínského hlásí dokončení rebrandingu. Rádio Zet se tak změnilo na Rádio Z. Změnu doprovází uvedení nového loga, které vzniklo interně.

Horizontální logo Rádia Z
Rádio Zet začalo v novém vysílat letos 11. února. Teď s ohledem na aktuální vývoj kolem koronaviru do vysílání zařazuje dopoledne víc živých rozhovorů a dává víc informací z tiskových konferencí, o víkendu zařadilo zprávy každou půl hodinu.
„Kromě toho mohou posluchači ve všední dny slyšet každou hodinu dvouminutový zpravodajský přehled z BBC World Service,“ říká Karel Novák, ředitel strategického rozvoje zpravodajství Active Radio. „S přechodem země na nouzový stav vysíláme dvanáctihodinové kontinuální zpravodajství,“ doplňuje šéfredaktor Rádia Z Ondřej Kopa.
Česky Z vysílá od 6 do 18 hodin (o víkendech od 7 do 19), ve zbylém čase šíří program BBC World Service v angličtině.
Programové schéma rádia Zet
čas | program |
6 - 9.30 | Ráno na Rádiu Z od pondělí do středy moderuje Helena Šulcová, ve čtvrtek Tomáš Mařas a v pátek Petra Květová Pšeničná, součástí ranního vysílání je v čase 8.30 až 9.00 pořad Ranní host Rádia Z |
9.30 - 13 | Interview Rádia Z s Martinem Kovářem a Hanou Vítkovou |
9.30 - 13 | Dopoledne na rádiu Z zprávy, rozhovory, podcasty, nově moderované Nikolou Bojčevem a Ondřejem Kopou |
13 - 16.30 | Odpoledne na rádiu Z odpolední proud aktuálních informací, moderují Romana Navarová a Tomáš Mařas |
16.30 - 17 | Interview rádia Z aktuální publicistika, rozhovor jeden na jednoho moderuje od pondělí do čtvrtka Martin Kovář, v pátek Hana Vítková |
17 - 17.30 | Business na rádiu Z zajímavé osobnosti startup scény, nejnovější objevy a technologie a ekonomické souvislosti, moderuje Romana Navarová |
17.30 - 18 | Dojezd rádia Z nejdůležitější témata a rozhovory z celého dne v krátkých zpravodajských blocích |
18 - 6 | BBC World Service |

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
