Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Radiožurnál na úrovni Frekvence 1, roste BBC/Zet

Poslechovost českých rádií za 4. kvartál 2014 a 1. kvartál 2015

Poslechovost českých rádií za 4. kvartál 2014 a 1. kvartál 2015

Veřejnoprávní Radiožurnál a stanice BBC/Zet v rukou soukromého koncernu Lagardere jsou jediná dvě tuzemská rádia, jejichž poslechovost v uplynulém klouzavém pololetí meziročně vzrostla. Radiožurnál tak oproti situaci před rokem mírně posílil a je velikostí publika na úrovni soukromého „rodinného“ rádia Frekvence 1. To od minulého půlroku mírně posílilo a náskok Radiožurnálu dohnalo.

Zpravodajský formát rádia Zet (bývalá BBC) prokládaný hudbou narostl oproti minulému období i oproti období před rokem o víc než třetinu a odskočil tak konkurenčnímu veřejnoprávnímu Plusu, který stagnoval.

Dlouhodobý vývoj poslechovosti celoplošných stanic

Dlouhodobý vývoj poslechovosti celoplošných stanic. Poslechovost včera, v tisících posluchačů. Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median

Mezi mediazastupitelstvími dál vede Radiohouse, sdružující Media Marketing Services a Regie Radio Music, má přes polovinu trhu. Na Radio United Ivana Zacha a veřejnoprávní Český rozhlas zbývá zhruba po čtvrtinovém podílu.

Dlouhodobý vývoj poslechovosti podle mediálních zastupitelství

Dlouhodobý vývoj poslechovosti podle mediálních zastupitelství. Poslechovost včera, v tisících posluchačů. Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median