
Radouane Hadj Moussa
Po víc než osmi letech odchází z reklamní agentury DDB Prague její dosavadní kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa. Odejde ke konci roku, oznámila agentura na síti LinkedIn. Končící chief creative officer DDB na LinkedIn za své nové působiště označil politickou stranu ODS, kde nově působí na pozici šéfa marketingu a kreativní strategie (head of marketing and creative strategy).
Radouane Hadj Moussa pracoval v DBB od října 2012, předtím působil v agenturách Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, McCann či Mark BBDO. V letech 2013 až 2019 předsedal tuzemskému klubu reklamních tvůrců Art Directors Club.
Přichází Dora Pružincová

Dora Pružincová
Moussovou nástupkyní v pozici chief creative officer bude v DDB Dora Pružincová. Ta po téměř 10 letech opouští konkurenční agenturu VMLY&R (dřív Young & Rubicam), kde dosud působí na pozici executive creative director. Začínala jako copywriterka. Její práce obdržely řadu cen, včetně 14 Lvů z Cannes.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
