Radovan Manko nastupuje do Mindsquared, mediální divize Mind2flo

Manko přišel na pozici global digital media director koordinovat potřeby velkých značek.

Radovan Manko

Radovan Manko

Do mediální divize Mindsquared agenturní skupiny Mind2flo na pozici global digital media director přichází Radovan Manko. Jeho úkolem bude koordinace nadnárodních aktivit a naplňování klientských potřeb globálních značek. Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch či Eurosport. Na pozici digital media director v IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku Lego na 20 trzích a třech kontinentech.

Ve své nové roli bude Manko reportovat přímo šéfovi mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu stal Martin Králík. „Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech,“ podotkl k Mankově nástupu a jeho cílům.