Do mediální divize Mindsquared agenturní skupiny Mind2flo na pozici global digital media director přichází Radovan Manko. Jeho úkolem bude koordinace nadnárodních aktivit a naplňování klientských potřeb globálních značek. Manko strávil 12 let ve Velké Británii, kde pracoval pro Yahoo!, Paramount Pictures, Swatch či Eurosport. Na pozici digital media director v IPG MediaBrands měl na starost koordinaci a implementaci digitální strategie pro značku Lego na 20 trzích a třech kontinentech.
Ve své nové roli bude Manko reportovat přímo šéfovi mediální divize Mindsquared, kterým se v srpnu stal Martin Králík. „Velké společnosti stále častěji stojí před výzvou adekvátně optimalizovat plán, nákup i vyhodnocování mediálních kampaní zároveň s náklady na jejich tvorbu a správu napříč trhy a regiony, a to i na různých kontinentech,“ podotkl k Mankově nástupu a jeho cílům.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
