V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Raiffeisen sáhla po Zenithu a znovu po AMI

Stavební spořitelna oznámila výsledky tendrů na komunikační služby.

Raiffeisen stavební spořitelna vypsala koncem roku hned dvě výběrová řízení, jedno na mediální, druhé na PR a komunikační agenturu. Teď oznámila jejich výsledky: o plánování reklamních kampaní a nákup médií se bude starat ZenithOptimedia, tendr na PR vyhrála agentura AMI Communications.

Obě agentury mají se značkou Raiffeisen už zkušenosti z minula. ZenithOptimedia pracuje od roku 2012 pro banku Raiffeisen. AMI přímo s Raiffeisen stavební spořitelnou spolupracovala i v předchozích letech a vítězstvím ve výběrovém řízení obhájila svou pozici.

Finanční ústav si na přelomu roku vybral také reklamní agenturu, tou bude Saatchi & Saatchi.