Raiffeisenbank odstartovala hned 2. ledna kampaň na podporu svého spořicího účtu eKonto XL. Banka pokračuje s černobílém stylu se žlutým zvýrazněním značky, k tomu jsou nové televizní spoty jsou natočeny v duchu detektivní akce. Kampaň od agentury Made by Vaculik bude nasazena celé první pololetí 2019.
Trojka z aktuální kampaně se objevila v pátek 1. února také na budově City Tower v Praze na Pankráci. Zaměstnanci ji rozsvítili ze kanceláří svých i ostatních nájemníků. „Nápad vznikl spontánně na jedné z porad, kde jsme probírali probíhající marketingovou kampaň na spořicí účet eKonto XL. Proto 3 %,“ řekla k akci ředitelka marketingu a komunikace Raiffeisenbank Hana Kovářová. Příprava akce trvala týden a samotná realizace, do které se aktivně zapojilo 24 dobrovolníků z řad zaměstnanců banky, pak jednu hodinu. Aby se světelný efekt povedl, bylo třeba mezi 8. a 19. patrem budovy zatáhnout 572 okenních rolet a pak rozsvítit 107 oken.
eKonto XL
- Klient: Raiffeisenbank
- Značka: eKonto XL
- Mediamix: televize, tisk, rádio, out-of-home, PR, instore, direct
- Kreativní agentura: Made by Vaculik
- Mediální agentura: Zenith
- PR agentura: Shrtcut
- Produkční agentura: Made by Vaculik
- Režie: Made by Vaculik
- Fotografie: Marek Musil
- Kreativní ředitel: Boyo Dohnal
- Account director: Christina Kudrevová
- Copywriter: Vít Bartek
- Art director: Václav Matoušek
- Nasazení: leden až červen 2019
Sdílejte