Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Raiffka si na social vzala Triad, na nadlinku DDB

Sociální sítě banky Raiffeisenbank bude nově spravovat agentura Triad Advertising. Tendr na nadlinkovou komunikaci banky vyhrála agentura DDB.

Triad nahrazuje agenturu Elite Solutions. Spolupráce má zahrnovat zejména tvorbu obsahové strategie a budování image značky na už fungujících profilech na Facebooku, Twitteru a LinkedIn. S novou agenturou banka zároveň plánuje spustit vlastní profil na Instagramu a začít tak víc komunikovat na mladší cílovou skupinu.

„Na Facebooku se Raiffeisenbank pravidelně umisťuje na předních příčkách v počtu interakcí u vydávaných příspěvků, tento trend chceme dále zlepšovat a přicházet s co nejrelevantnějšími příspěvky. Stále nám jde o kvalitu komunikace s klientem ne o kvantitu počtu postů,” říká Hana Kovářová, ředitelka marketingu Raiffeisenbank.

Po pěti letech nový koncept

Výběrového řízení na agenturu pro ATL se zúčastnilo šest subjektů včetně agentury Made By Vaculik, která vytvářela reklamní kampaně pro Raiffeisenbank po uplynulé dva roky. Aktuální koncept Artur a Viktorie banka úspěšně využívá od roku 2014. Vytvořila ho agentura McCann, v roce 2016 ho převzala právě Made by Vaculik. Raiffeisenbank ale vybrala pro další spolupráci pražskou agenturu DDB.

Mezi aktuální klienty DDB patří McDonald’s, Makro nebo pivovar Krušovice, v minulosti agentura pracovala na kampaních pro ČSOB či Billu. „Agentura DDB má silný strategický background a zkušenosti s budováním značky. Společně máme v plánu vývoj nového dlouhodobého kreativního konceptu, který nám pomůže zachovat stávající positioning banky,” přibližuje Hana Kovářová.

Loosers zůstanou

Banka také loni spolupracovala s agenturou Loosers ad hoc na projektech zaměřených na podporu brand image, jako byla komunikační kampaň k partnerství s Národním divadlem, StarDance nebo ocenění v anketě Nejlepší banka roku. Ještě není rozhodnuto, o jakou spolupráci půjde letos.