Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Rajec chce s The Hive rozhýbat ty dosud neaktivní

Roman Vojtek v kampani značky Rajec

Roman Vojtek v kampani značky Rajec

Agentura The Hive má v portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec firmy Kofola ČeskoSlovensko. V Česku a na Slovensku pro Rajec od jara zajišťuje dlouhodobou komunikaci prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu. Kampaň prezentuje pramenitou vodu Rajec jako nejlepší volbu k dodržování pitného režimu při sportovních aktivitách.

„Pro spolupráci s agenturou jsme se na začátku kampaně rozhodli na základě přehledu, rychlého feedbacku a reakcí od oslovených influencerů. Pohyb, který je nedílnou součástí zdravého životního stylu, je pro nás, a tedy i pro značku Rajec, klíčový. Několik let podporujeme běžecké a cyklistické eventy, a letos jsme se pomocí tří influencerů rozhodli oslovit dosud neaktivní sportovce,“ přibližuje Martina Jašicová, junior brand managerka Rajce.

Do kampaně jsou zapojeni herci Roman Vojtek a Michaela Tomešová za Česko a moderátor Milan Zimnýkoval za Slovensko, kteří na Instagramu zachycují své tréninky s Rajcem na běžecké závody, kterých se s spolu s nimi mohou účastnit také jejich fanoušci. První závody byl 8. června, finální bude 12. října. „Při výběru influencerů jsme se snažili najít někoho, s kým se běžný člověk dokáže ztotožnit. Hlavní myšlenkou kampaně je totiž zvednutí lidí z gaučů a jejich rozpohybování, takže jsme zároveň potřebovali někoho, pro koho pravidelný pohyb a účast na běžeckých závodech není tak běžný,“ vysvětluje Patrik Rychlý, project manager The Hive, který se o Rajec v agentuře stará.