Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Lowe opustila pražskou pobočku, má ji Lochmann

Kreativní agentura Lowe Prague má od 11. května už jen jednoho vlastníka a společníka, kterým je její dosavadní ředitel Martin Lochmann. Rakouská matka Lowe se podílu zbavila.

Agentura Lowe se na svých stránkách ještě stále prezentuje svým sídlem. To je už ale nabízeno dalším nájemcům.

Sídlo Lowe je nabízeno dalším nájemcům. Foto: Lowe

Agentura Lowe Prague se k 11. květnu změnila na společnost s ručením omezeným, jejímž jediným majitelem a společníkem je její ředitel Martin Lochmann. Ten podle obchodního rejstříku předtím držel 10 % firmy, nyní převzal i 90% podíl Lowe. Dosavadní společník agentury, jíž byla rakouská Lowe GGK, byl k témuž datu z rejstříku vymazán. Pro pražskou Lowe může tento fakt teoreticky znamenat, že přestává být součástí mezinárodního komunikačního uskupení Interpublic, do níž patřila právě díky propojení s mezinárodní sítí Lowe GGK. Vystoupila vlastnicky, zároveň však převlékla svůj web do nových barev a následovala tak Interpublikem nově zformovanou skupinu Mullen Lowe.

Agentuře se v poslední době příliš nedařilo, během posledních tří let ztratila ve výběrových řízeních důležité značky Gambrinus, Tchibo a Ahold. Letos se pokusila neúspěšně získat Provident (vyhrála jej agentura Cream Prague) a Tesco (zde byla úspěšná Ogilvy & Mather). Lowe loni uspěla v tendru na Tetra Pak a podařilo se jí obhájit značku pivního nápoje Frisco, ale to nevyvažovalo ztráty. Její kanceláře v pražské Kovařicově vile nabízí realitní kancelář Svoboda & Williams k pronájmu

Majitel Lowe Prague Martin Lochmann zatím nezvedá telefon, Médiář se jeho vyjádření pokusí získat.