Rande s Leo Burnett vyhrál Danilák z Monitory

Milionový rande

Michal Danilák přebírá šek na výhru v soutěži Milionový rande

Do vánoční loterie Milionový rande reklamní agentury Leo Burnett Praha se zapojilo přes 3.000 marketérů, klientů, novinářů, studentů marketingových oborů a dalších marketingových specialistů. Vítězem se stal Michal Danilák z Monitora Media, platformy pro monitoring a analýzu médií. Hlavní výhrou je možnost využít agenturu na jeden den podle svých přání.

Loterie probíhala prostřednictvím microsite, hráči se aktivovali prostřednictvím kampaně na Facebooku a direct mailingem. Během týdne od 14. do 21. prosince, kdy kampaň probíhala na Facebooku, zhlédlo poutací video přes 40.000 lidí. Zároveň se během této doby zdvojnásobil počet lidí sledujících facebookový profil Leo Burnett.

Materiály ke kampani vznikly interně a za podpory partnerů. O sociální sítě se staral Newcast, microsite zajistilo Commando Digital, kameru a střih Štěpán Svoboda a produkci designových ponožek výrobce českých ponožek V páru.

Sdílejte