Upraveno 9.20
Rok a dva měsíce od startu mění specializovaný zpravodajský web CzechCrunch majitele. Jeho hlavní tvář, vývojář Robin Raszka, se z aktivity stáhl. „Prodal jsem to Michalovi Ptáčkovi,“ sdělil Médiáři. S Ptáčkem CzechCrunch na přelomu dubna a května 2014 spouštěli, personálně i obsahově web navazoval na Startupnews.cz, které Ptáček provozoval předtím. „Máme rozdílné představy o směřování serveru. Já z toho chci víc seriózní magazín,“ řekl Médiáři Ptáček. Nyní i s Raszkovým podílem má 100 %, přičemž následně má část - zatím neupřesněnou - získat šéfredaktor webu Václav Bedřich.
„Pořešili jsme podíly fifty fifty, Michalovi jsem poslal nějaký peníze,“ popisoval tehdy Raszka začátek spolupráce. „V podstatě jsem to chtěl postavit jako takovou light verzi populárního TechCrunch, hodně videí, rozhovory a jen startup obsah, žadné listové články jako ‚top memy za minulý týden‘ a podobně, a především tomu dát koulervoucí brand,“ popisoval svou myšlenku z roku 2012. Teď argumentuje: „Myslím si, že to nemá budoucnost, protože cílovka je 10.000 lidí a to je vše.“ Pochybnost zaznívala už dřív. „Jeden z důvodů, proč jsme se v roce 2012 nepustili do CzechCrunche, byla právě nevíra ve schopnost uživit se s ohledem na malou cílovku,“ psal před rokem Vojta Bednář z Tyinternety.cz, proč se s Raszkou nedohodli na novém společném webu.
Na českém webu se nyní Raszka hodlá soustředit na bulvární web Bomba.cz, který spustil letos začátkem dubna, s týmem Ivony Kratochvílové.