Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Show Hotel Paradise vidělo na Prima Love 164 tisíc diváků, Farmáře jich sledovalo víc než čtyřikrát tolik

Hotel Paradise, první vlastní pořad stanice pro ženy Prima Love, včera vidělo 164 tisíc lidí starších patnácti let, což představovalo 7,2 % diváků u obrazovek. Prima Love měla přitom v únoru průměr v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin 1,6 %.

Ačkoli se Prima spolehla na mohutnou podporu Hotelu od mediálních partnerů v podobě bulvárů Aha! a Blesk a Fajn rádií, víc diváků měly dřívější pořady Prima Love Chůva k pohledání (173 tisíc) a Báječné dorty (166 tisíc), ty ovšem s podílem na sledovanosti kolem 4 až 5 %.

Nejsledovanějším pořadem po deváté hodině se včera stal první díl druhé řady reality show Farmář hledá ženu, který dala Prima od 21.20 na svém hlavním kanálu. Vidělo ho 765 tisíc lidí, tedy 22,8 % diváků u televizorů.

Improvizační show Partička, přesunutá na Primě na půl jedenáctou, oslovila 479 tisíc lidí, podíl na sledovanosti činil 21,4 %.

NEJSLEDOVANĚJŠÍ VEČERNÍ POŘADY V PONDĚLÍ 5. 3. 2012
pořad kanál diváků v milionech podíl na sledovanosti
Kriminálka Anděl Nova 1,08 25,3 %
Život je ples ČT1 1,01 23,3 %
Cesty domů Prima 0,97 22,5 %
Farmář hledá ženu Prima 0,76 22,8 %
Na cestě 2012 ČT1 0,66 16,2 %
Dr. House Nova 0,62 18,1 %
Zdroj dat: ATO-Mediaresearch. Údaje pro skupinu diváků 15+

Hotel Paradise, který Prima Love uvádí společně se slovenskou TV Joj, představuje mnohem slabší a zároveň sprostší verzi show VyVolení, která proslavila Primu. V hotelu v Dominikánské republice je cíle krásných těl vytvářet páry, čímž soutěží o 50 tisíc eur. Show uvádí bývalá pornoherečka, pak moderátorka bulvárních zpráv Primy Martina Gavriely.

Soutěžící se jmény Niko, Romeo, Leo, či Klaudia se v prvním dílu se blýskli prohlášeními jako „Myslím si, že význam slova rodina neexistuje.“ a konverzacemi typu „Vybrala jsem si ho, protože jsem si myslela, že bude rozumnej, hodnej kluk.“ - „Ale to není, to tu nikdo není, ty kokos!“.

Jak vyplynulo z naší miniankety na Facebooku, fanouškům Médiáře se show příliš nelíbila. Označili ji za „laciné porno pro nezletilé“, též kritizovali špatnou kameru, střih i dramaturgii.