Novou PR agenturou společnosti Reckitt Benckiser pro Česko a Slovensko se stala agentura Adison. Reckitt Benckiser si ji vybral v tendru na poskytovatele komplexního PR, který byl paralelně veden i pro maďarský trh (tam zvítězila agentura Twist Communication). Rozhodnutí o výsledku ýběrového řízení na PR přichází poměrně krátce po ukončení jiného tendru Reckitt Benckiseru, a to na digitální komunikaci, v němž zvítězila agentura Triad Advertising.
Adison se bude starat primárně o značky Durex, Scholl a volně prodejné léky Strepfen, Nurofen a Gaviscon. Aktuálně se agentura podle své PR ředitelky Alžběty Pavlínové podílí na realizaci letních kampaní značky kondomů Durex a značky odstraňovače skvrn Vanish, přičemž PR aktivity by se měly na podzim rozšířit také na výrobky Air Wick a Dettol. Agentura má spravovat lokální PR kampaně se zaměřením na media relations a kooperaci s bloggery. O propagaci těchto značek bude pečovat tým v čele s Danielou Pokornou, specialistkou na lifestylovou komunikaci.
Reckitt Benckiser patří mezi přední mezinárodní prodejce rychloobrátkového zboží. Mezi jeho nejznámější brandy patří kromě zmiňovaných také Veet, Calgon, Finish, Woolite či Cillit Bang.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
