Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Red Media i letos pro Karlovarské minerální vody

Mediální agentura Red Media obhájila spolupráci s Karlovarskými minerálními vodami. Stejně jako loni bude mít dál na starosti mediální strategii, nákup a plánování online médií pro kompletní portfolio firmy, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini. Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje už od roku 2014. Vedle českého a slovenského trhu plánuje kampaně i v Polsku, Rakousku, Německu a Maďarsku.

Letos se navíc aktivně zapojí i do produkce reklamních bannerů. „Díky komplexnímu trackingu kampaní máme zpětnou vazbu na výkon různých kreativ a dokážeme podle toho optimalizovat bannery tak, aby co nejlíp předaly klíčové sdělení. Pro Karlovarské minerální vody budeme v praxi řešit například rozmístění jednotlivých prvků v rámci banneru nebo neustále se měnící technické parametry reklamy,“ uvedla Zuzana Valdová, group planning manager Red Media.