Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Red Media obhájila Karlovarské minerální vody

Klient chce ve spolupráci s agenturou rozjet ve větší míře programatický nákup.

Mediální výkonnostní agentura Red Media z uskupení Kindred Group bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody. Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio firmy, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a zkouší s nimi inovativní reklamní formáty: loni šlo o nákup přes RTB a o testování technologie TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy. 

„Letos chceme nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho media mixu zůstávají i videoreklamy,“ tvrdí Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.