Mediální agentura Red Media ze skupiny Kindred Group získala do svého týmu výkonnostního marketingu, divize zaměřené na reklamu pay-per-click (PPC) a real-time bidding (RTB), nově tři ženy. Markéta Kolerusová sedmičlenný tým specialistů na výkonnostní marketing nově povede společně s jeho dosavadním vedoucím Janem Běhounkem. Nastupují také Veronika Randáčková a Jana Vacková.
V Red Media mají na starost kampaně pro klienty z oblasti financí a e-commerce. „Ve výkonnostních kampaních letos očekáváme nárůst o 150 %, a to především ve finančním segmentu a u středně velkých klientů z oblasti e-commerce. V obou těchto segmentech je jednoznačný tlak na hledání nových nástrojů a rozšiřování stávajících kanálů se sofistikovanějším využitím dat,“ podotkl šéf Red Media Martin Beneš.
Kolerusová dosud působila jako nezávislý marketingový konzultant, předtím šéfovala SEM v Sun Marketing. Vacková a Randáčková přicházejí z agentury B2B Group, kde se specializovaly na PPC kampaně. Vacková v minulosti prošla i agenturami Ataxo a H1.cz, Randáčková má s online marketingem zkušenosti ze společností HyperMedia, BKS Decor a 3sixty.eu.
Běhounek se má soustředit na strategický rozvoj výkonnostních nástrojů a privátních kampaní využívajících RTB s pokročilým cílením využívajícím data z CRM.