Na místo ředitele kreativní agentury DDB Prague v září nastoupil Jan Faflík. Ten v minulosti působil v agenturách Saatchi & Saatchi, TBWA, Euro RSCG (dnes Havas) a VCCP. Na pozici CEO vystřídal Darka Silajdžiće, který je v čele agentury od roku 2014. Teď obsadil pozici group chairman, v níž se zaměří na rozvoj lokální skupiny DDB. Tu tvoří samotná kreativka DDB Prague, nová esportová divize DDB For the Win a rovněž čerstvě vzniklá produkce Fame Factory. „Budu mít větší prostor se věnovat prioritním projektům a rozvíjení sítě na lokální i globální úrovni,“ věří Silajdžić.
Ten dosud vedl zmíněnou DDB For the Win (zkráceně DDB FTW), globální divizi DDB pro esport a gaming s centrálou v Praze. Teď na pozici CEO této divize nastoupil Gavin Cheng. Síť má 18 poboček po celém světě a její tým tvoří lidé z agentur DDB v Amsterdamu, Chicagu, Paříži či Hongkongu.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
