
Michal Bilka. Foto: Astratex
Novým ředitelem marketingu prodejce spodního prádla Astratex je Michal Bilka, který dosud ve firmě budoval produktový tým. Nahradil Karola Guláše, který se stal generálním ředitelem skupiny Enterstore, pod kterou Astratex patří, stejně jako další e-shopy jako Ovečkárna či Sportega.
Bilka v e-commerce působí přes 20 let. Pracoval v různých pozicích ve společnostech Symbio či Slevomat, od roku 2012 se specializuje na vývoj mobilních aplikací: „Mám technický background, ze začátku jsem sám programoval, ale rychle jsem se zaměřil na projektové a strategické řízení s úzkou specializací na marketingové projekty. Do Astratexu jsem přišel vybudovat produktový team na zelené louce, což se nám v týmu povedlo.“
Jeho hlavními úkoly teď bude zkonsolidovat marketingovou komunikaci napříč jednotlivými týmy a úzce ji provázat s produktovým vývojem, prosadit design se zaměřením na potřeby zákazníka a zapracovat na rozvoji zahraničních trhů.
Guláš se z pozice šéfa marketingu Astratexu posunul do pozice výkonného ředitele skupiny Enterstore. Tam bude mít na starosti strategické řízení skupiny ve spolupráci s managementy jednotlivých firem, růst skupiny včetně akvizic, prohlubování synergií mezi firmami i možnou přípravu skupiny na IPO, tedy na vstup na burzu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
