
Jan Suchý
Na pozici marketingového ředitele e-shopů Mall a CZC nastoupil Jan Suchý, který dosud v Mallu dva a půl roku vedl tým mediálního plánování. Ve své nové roli bude zodpovědný za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC i za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek s mateřskou skupinou Allegro. Polská skupina, která tuzemskou Mall Group předloni koupila, nyní v Česku spustila lokální internetové tržiště (marketplace).
Suchý má za sebou 15 let zkušeností z agenturního prostředí – pracoval v mediálních agenturách Omnicom Media Direction, Magnas Performance, kterou spoluvlastnil, a Wavemaker (dřív MEC), kde se podílel na akvizici nového klienta, kosmetické společnosti L’Oréal, pro níž následně spravoval marketingové aktivity napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Působil také v O2, kde jako media manager vedl mediální strategii.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
