Ředitelem marketingu e-shopů Mall a CZC se stal Jan Suchý

Suchý dosud v Mallu řídil mediální plánování, má 15 let zkušeností z agenturního prostředí.

Jan Suchý

Jan Suchý

Na pozici marketingového ředitele e-shopů Mall a CZC nastoupil Jan Suchý, který dosud v Mallu dva a půl roku vedl tým mediálního plánování. Ve své nové roli bude zodpovědný za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC i za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek s mateřskou skupinou Allegro. Polská skupina, která tuzemskou Mall Group předloni koupila, nyní v Česku spustila lokální internetové tržiště (marketplace).

Suchý má za sebou 15 let zkušeností z agenturního prostředí – pracoval v mediálních agenturách Omnicom Media Direction, Magnas Performance, kterou spoluvlastnil, a Wavemaker (dřív MEC), kde se podílel na akvizici nového klienta, kosmetické společnosti L’Oréal, pro níž následně spravoval marketingové aktivity napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Působil také v O2, kde jako media manager vedl mediální strategii.