Novým marketingovým ředitelem nadnárodní Groupe SEB pro střední Evropu je od června Roman Vilkus. Ve firmě, v jejímž portfoliu jsou značky spotřebičů pro domácnost a osobní péči jako Tefal, Rowenta a Krups, zastával dosud funkci ředitele pro category, trade marketing a online prodejní kanál pro střední Evropu. Do Groupe SEB nastoupil v listopadu 2017 po 18 letech v Procter & Gamble. Mezi hlavními cíli má teď „další posun inovací směrem k trvalé udržitelnosti výrobků všech značek“ Groupe SEB.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval