Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Ředitelem marketingu HoppyGo se stal Lupták

Matej Lupták

Matej Lupták

Novým marketingovým ředitelem peer-to-peer autopůjčovny HoppyGo je Matej Lupták, který přešel z německé marketingové agentury BizMut. Za sebou má řadu velkých projektů včetně rebrandingu S-Bahn Berlin či digitálních kampaní pro klienty Deutsche Bank, Microsoft Slovakia, Merck, startup Pipedrive či sportovní agenturu Lagardere Sports. Připravoval rovněž výkonnostní marketingovou strategii pro slovenskou pobočku mobilního operátora Orange.

Brian Koslowski

Brian Koslowski

Na pozici provozního ředitele zároveň nastoupil Brian Koslowski, který přišel po šestiletém působení v komunikační agentuře Wunderman, kde mimo jiné vedl proces převedení digitálních aktivit automobilky Ford v regionu Středního východu a severní Afriky právě pod Wunderman. Dohlížet má na expanzi na další trhy ve střední a východní Evropě.