Ředitelem marketingu výrobce krmiv Vafo Praha je Jan Brejcha, přišel z Lidlu

Brejcha má zajistit růst značek firmy v čele s brandy Brit a Carnilove, v Česku i v zahraničí.

Jan Brejcha

Jan Brejcha

Výrobce krmiv pro domácí zvířata Vafo Praha jmenoval na pozici ředitele marketingu Jana Brejchu. Jeho úlohou bude zajistit budování značek a jejich růst v čele s vlajkovou lodí Brit a Carnilove, navíc nejen v Česku, ale také na mezinárodních trzích. Vafo Praha zaměstnává přes 450 lidí, sídlí v Česku, řídí dceřiné společnosti ve Finsku, Německu, Švédsku, Polsku, Velké Británii a v Estonsku a exportuje do víc než 85 zemí světa.

Absolvent Západočeské univerzity v Plzni Brejcha během dvacetileté praxe působil v marketingu značek jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelez, z toho několik let ve Velké Británii. V poslední době pracoval v oblasti retailu: jako ředitel marketingu řetězce Lidl.