
Jan Brejcha
Výrobce krmiv pro domácí zvířata Vafo Praha jmenoval na pozici ředitele marketingu Jana Brejchu. Jeho úlohou bude zajistit budování značek a jejich růst v čele s vlajkovou lodí Brit a Carnilove, navíc nejen v Česku, ale také na mezinárodních trzích. Vafo Praha zaměstnává přes 450 lidí, sídlí v Česku, řídí dceřiné společnosti ve Finsku, Německu, Švédsku, Polsku, Velké Británii a v Estonsku a exportuje do víc než 85 zemí světa.
Absolvent Západočeské univerzity v Plzni Brejcha během dvacetileté praxe působil v marketingu značek jako Coca-Cola, Plzeňský Prazdroj, Mars, Mondelez, z toho několik let ve Velké Británii. V poslední době pracoval v oblasti retailu: jako ředitel marketingu řetězce Lidl.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
